4/10

hej! idag vaknade jag av att pappa kom med frukost på sängen till mej [y] SNÖN KOM IDAG!!!!!
sen så sa han att jag var tvungen & städa, men när jag fikat så gick jag på dass & han ba: börjar du städa nu ? jag bah, men jag jag har inte ätit klart, så jag satte mej vid datan typ en halv timma & pappa bara, har du ätit klart ännu?
vart avslöjad då , så då vare bara att börja & städa, vet ni! det blir fan snyggt när jag städar! jag äger på det :) NOT.
menmen, sen fixade jag mig & åkte till juliaåström vi spelade pingis och såg på VÄRLDENS BÄSTA FILM: the signs
den tkr jag verkligen ni ska se! sen så typ masserade jag julia xD sen satt vi oss vi datan & spela haha! men skullle hem kvart över 4, då for jag till kina & åt. jag åt 4 smårätter, lr ja! lämnade typ allt. för jagkände inte för att äta när jag beställt det, min mor var så gullig & bjöd mej på mat så åt jag inte :$ tänkte att kusinstina skulle följa, men då sket hon i att svara. nu har jag bara allmänt tråkigt & kollar på massa bra musik på youtube, det var något jag tänkte attt jag skulle skriva idag. men kommer inte ihåg vad! ;)
nu kmr då iaf bilder, är hos mamma nu!



Dagens vill ha: värme
Dagens klädsel: svarta jeans & t-shirt & kofta
Dagens smink: puder&mascara
Dagens frisyr: uppsatt lugg&utsläppt hår
Dagens låt: esanna - jag är inte lycklig såhär
Dagens planer: vara m. jullan, JOSSAN SOVA HÄR!
Dagens bästa: julia , hititls
Dagens roligaste:  vara m. jullan<3
Dagens dummaste: pappa som tvinga mej & städa o:
Dagens drog : tom&jerry kex
Dagens köp: inget
Dagens humör: det är väl lite hit&dit
Dagens mening: herre jöstanes.... kanske inte en mening men xD



    
frukost


snö, syns typ inte men,

     
älskardej<3


KINA            

Kommentarer
Postat av: Juliaå

ahwi, jag älskar dig mest! ;*

2008-10-07 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0