3/10

tjjjjaaa. idag blev jag väckt av pappa, han var tydligen ledig idag, fikade & fixa mej, sen hade jag en kvart på mej att göra ingenting? jag måste ha varit väldigt snabb!! så roade mej med att smsa, men tiden gick nå jävulskt segt, så då var jag lite ego ett tag. men sen var det ändå 8 miuter kvar. så smsa till ante att han skullle komma & spela pingis, men när han kom orkade jag inte (a) villle igentligen bara ha lite sällskap. sen halv 8 gick vi till bussen. tråkigt.. när jag kom till skolan skulle jag på elevråd, jag är sekreterare där [a] sen hade vi matte, jag gjorde diagnosen. fan är så llllleeeeess skolan,
sen lblbläbäblbläl. skolaskoal. lr en rolig sak hände, jag fickk min utbrott idag. alla seriöstr glodde på mej, & var arg för jag inte fick spela gitarr idag. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, efter skolan kom papi & hämtade mig, vi for till intersport. där träfffade jag mammiii, jag är glad. för jag fick en ny jacka. 1200:-
sen åkte jag till hemköp , köpte chokladmjölk<3<3 haha ! det är så goottt!! menemn, sen gick ajg & fotade , lägger väl in bilder lr nått sen! & jag har hittat jätte gammla bilder på mej & moah , hahaha!
jippppiii. fick ett mejl idag, skullle du inte säga till först?
börjar fan lipa snart, så tråkigt har jag!
ppppppppppuusspusssssss
 


XOXO lantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0