31/10

tja! idag vaknade jag&paulina kring kvart över 12. vi gick och gjorde iordning frukost, 2 rundmackr. höh, vi såg på: the eye! en skräckis. haah men den var väl bra, tummmen upp (y) ! sen ringde pappa & sa att han kommer på typ 1½ timma. jag&paulina dampade typ till dess, sen skjutsade han mig tilll lisa, vi "tog en buss" till mej 14:13! fast bussjäveln svängde aldirg in, så fick ringa pappa, han kom & hämtade oss. vi stannade och skällde ut busschaffören! hahaa. sen när vi kom hem satt vi vid datan & fotade lite, sen åt vi taaacoos. mumms, eftere gick vi & körde pingis, självklart vann man m. 11-9!   ;) känn dej fetägd liiisa! men nu vill hon att jag skriver att hon vann m. 3-2 en gång oxå.. men som om ni skulle tro åp det vaa? [a] nu sitter vi & nöter: pink - so what , hahah. den sugeer. menmne. kanske inte skriver nå i kväällll eftersom jag ska sova hos lisa , men vi får se vad vi gör. om vi kanske går till skolan lr är hos lisa & dampar och spelar sims.. vad har ni gjort idagrå? (:

Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: mjukis&kofta
Dagens smink: lite gammal mascara från igår
Dagens frisyr: uppsatt & utsläppt
Dagens låt: pink - so what
Dagens planer: pau&lisa
Dagens bästa: pingis! + lisas föräldrar som har börjat kalla mej lantz! :'D
Dagens roligaste:  lisa&pau
Dagens dummaste: fortfarande dom som kallar mej sara!
Dagens drog : tugg
Dagens köp: inge
Dagens humör: bra
Dagens mening: kiss my aaaaaaaaaaas



XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: moa (:

ofta ni vaknade kvart över 12 , för när jag vaknade såg jag att du hade ringt 11.24 till mig? :o x) <333

2008-10-31 @ 16:38:01
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: lisaolander ;D

haha , jag skrev fel , alla gör det ! :) / laant

2008-10-31 @ 23:47:11
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Vad tycker du om kate voegele? (tjejen på youtube-klippet)

2008-11-01 @ 15:50:20
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0