30/10

hejsan! idag vaknade jag av mitt alarm som ringde halv 11, satan vad trött jag vaaaaaaaaar! satte mej vid datan för sandranilsson sa att hon skulle vara inne då, men såklart var hon inte det! hahah, så jag spamma henne med sms bah: vakna :) vakna :) osv... hon vaknade & så pratade vi lite, vi kunde inte fara till luleå idag som planerat, så dt blev inget av det. sen skyndade jag mej & packade ihop mina saker, sen kom pappa och hämtade mej, åt köttbullar till frukost dära, haha. det skulle ebba gillah, 5 i 3 skjutsade pappa mej till busshållsplatsen. var m. sandranilsson. vi gick runt och gjorde ingeting, kvart över 4 kom ante&danne, vi gick runt i ett trapphus, sen gick jag & sandra mot intersport. saranilsson&fanni var där! dom ahde kommit iist för att vi for till luleå. vi gjorde typ inget, gickr unt på stan,. vi gick till coop & dära typ tappa vii bort dom, haha så vi gick till frasses, vi träffade moakrutrök&jossed. ante&danne hade besttällt varsitt skrovmål. sen så gick jag till farmor, pappa var dära. vi fikade. lr jag åt inget, var inte sugen. sen gick jag till coop & köpte godiis & aftonbladet till pappa. sen skjutsade han mej till paulina, vi gick till skolan, när vi var påväg dit så ÄNTLIGEN svarade oktay på sin mobil. haha, har typ ringt han hela dagen. men bara röstbrevlåda, vi var m. linnea&lisagnu, lr ludde&rözze var oxå med, vi körde mörker kurra! (h) haha, men det var as sköööjjj. jag behövde inte räkna en ändå gång [y] GOO LANTZ ! hahah , men när paulina var. så hoppade ludde fram & skrämde hon, ni skulle ha sett, seriöst. pau typ pisssa ner sej! AHAHA , nämen.. sen 9 gick vi hem... 

Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: mjukis&kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: kanyl - två ensamma själar  [om den nu hette så]
Dagens planer: inget tpy
Dagens bästa: när pau tappa godisen ur muunnnen ! (h)   + sandranilsson<3
Dagens roligaste:  sandra&pau
Dagens dummaste: fortfarande dom som kallar mej sara!
Dagens drog : tugg
Dagens köp: godis
Dagens humör: sådär
Dagens mening: kalla mej lantz!!

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: tess ;P

heej darling<3333 jag ÄLSKAR din blogg! du måste vara me mig snart å då måste du hjälpa mig med hur man gör om sin blogg! <333



jag snor ditt "dagens" ifall de är okej :)<3333



älskar dehhhh<3

2008-10-30 @ 23:30:34
URL: http://tessheikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaaha, jag ska kalla dej sara bara för att jävlas m. dej ;) <3333

2008-10-31 @ 08:53:41
Postat av: Ebbiiss

tjoho!

COOLT MED KÖTTBULLAR saken hehe ;) jag åt oxå köttbullar den dagen! :) <3

2008-10-31 @ 09:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0