27/10

hallå i stugan! vaknade vid 11 typ. men jag drog mej till 2 (a)
haha, är förbannat seg på morgorna! asså jag vill seriöst göra något med min blogg, lr börja lägga ut nå nytt, har ni nå förslag på vad man kan göra? menmne, nog med dt. satt vid datan & tråkade, sen kolla jag om det var nå intressant på tv, inte det. så la mig i sängen igen, tror jag somnade in en stund oxå, sen satte jag mej vid datan igen. halv 4 kokade jag nudlar & redan då vare helt svart ute! nu fattas bara snöö! menmen, sen vare träning. jag som ville träffa oktay, men såg han inte =( bbuu (n) men seriöst, vi ska inte på rallarcuppem. fan fanfanfanfnafnanfannffa, & jag får inte tag i moah heller. har inte pratat m. hon på hela dagen.. sen for jag hem, duschade typ kroppen. hann inte ducha håret för skulle cykla till hildurs & kolla på när herrarnas match. var dära m. lisa&jossan&linnea. treevligt. fast bbk förlorade med 29- 28.. sen cyklade jag till cm. mamma var dära, hihih. jag fick chips & tuggummi (h) . nu ska jag väl vara social m. massa,

Dagens vill ha: oktay! <3
Dagens klädsel: pyjamas typ.
Dagens smink: iinge
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: rmk - ingen ser vad som sker
Dagens planer: träning
Dagens bästa: träningen
Dagens roligaste:  inget
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : JUICE!
Dagens köp: chips & tuggummi
Dagens humör: ingen aning
Dagens mening: den var bra!


XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: louise [ m i s s l o u i s e . b l o g g . s e ]

tack tack tack för alla gölliga kommentarer :D <3

2008-10-28 @ 16:56:20
URL: http://misslouiise.blogg.se/
Postat av: Loo - veckansblogg?

vad tycks om de kläder jag köpte idag?

2008-10-28 @ 19:58:43
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D:D::D::D:D: hej!1

2008-10-28 @ 20:34:59
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! jätte rolig blogg :D blogglovin direkt! du kanske vill lägga till mig ?(a)



fall du undrar varför jag kommenterar i oktober så är det för att jag inte vill att du ska publicera min blogg länk :Å och det är för att några kompisar inte ska få reda på den. så publicera inte kommentaren tack =)/ ronjaponjaa.blogg.se

2009-05-07 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0