26/10

aallåh. idag vaknade jag & julia as tidigt, typ vid 11. fattar inte hur vi orkade dt.
igår spelade vi monopol typ till halv 3. sen somna vi. men när vi vaknade så fikade
vi ganska ordentligen frukost! :O eller vi tog fram allt som fanns i kylskåpet men åt
typ 2 saker av det. hahha, sen spelade vi kort & massa. sen packade hon,
sen "skjutsade vi hem henne" lr det var meningen, men när vi kom dit så åt
jag&mamma&dom andra rester från igår, julia skulle på hokey och hon
hade ingen skjuts dit kom hon på, så hon åkte med oss hem igen. lr
hon stannade hos sin pappa, sen åkte jag hem, bytte om. sen vare träning
fick vara m. på 95ornas träning typ en kvart, men det var as pinsamt.
var typ inte uppvärmd lr nått. ahahah fan vad jag skämdes :$
men sen började våran träning, det gick väl varken dåligt lr bra.
sen for jag hem & duschade, sen for jag till sandragustavsson.
vi hade as kul i lekparken, sen gick vi mot konsum, & där var det typ polisbil
& 4 gubbar som låg nere på backen & typ hela köret. typ massa folk dära också.
öhöh, coolt. menemnm,  sen gik vi hem & tråka massa, höh. sen halv 9 for jag hem.
typ satt vid datan. nu pratar m. världens finaste älskling! <3
ska väl typ sitta vid datan nu..

älskar dej mmeest oktay, :* <33



 
juliaåström!<3                        (yyyyyyyyy)

Dagens vill ha: oktay! <3
Dagens klädsel: jeans, tshirt & kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt & uppsatt
Dagens låt: dole - tre små ord
Dagens planer: julia, sandra
Dagens bästa: julia
Dagens roligaste:  julia&sandra
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : mobilen
Dagens köp: inget
Dagens humör: typ . bra
Dagens mening: den var bra!

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Oktay ( :

stenåldersmänniskanmin <333 : * x )

2008-10-26 @ 23:05:21
Postat av: Anonym

hahaha fan va smalt ;) åt ni allt? :o <333

2008-10-26 @ 23:35:55
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: lantz

hahah , läs så stod det ju vad vi åt! ;) <333





klart , din va"sägande" stenåldersmänniska! :D <333 :*

2008-10-26 @ 23:37:42
Postat av: jullaannG

ååw fin blogg du har gumman ;') <333

2008-10-27 @ 10:00:21
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: hanna

2008-10-27 @ 10:19:28
URL: http://adolescens.blogg.se/
Postat av: louise [ m i s s l o u i s e . b l o g g . s e ]

re; tack så mkt! :D

2008-10-27 @ 11:43:13
URL: http://misslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0