24/10

hallelåja! idag vaknade jag 7, fikade. fixa mej. kom till skolan & då
hade vi engelska, läsa, rast, mattediagnos. han inte göra klart hela, för då skulle
jag gå & spela gitarr. men just då så bestämmde jag mej, jag slutade i gitarr..
så gick tillbaka till klassrummet & fortsatte m. matten. sen vare typ att man skulle
göra klart massa saker. sen 20 över 11 hade hade vi klassråd, fan vad jävla sura
vi blev. vi måste ha lucia tåg m. 5orna , fast alla har tänkt strejka därför (y)
sen vare lunch. blä, mådde inge bra, åt typ inget! sen ringde dt in tidigare
för vi skulle börja se film på klasskul. vi såg typ: johantucker must die.
lr något sånt, men typ vi såg inte hela. jag&lisa gick ut och gjorde typ inget.
haha, vi tog willes sko. osvosv. orkar inte skriva , haha.
sen slutade vi, FAN VAD SKÖÖNT MED HÖSTLOV! :DDD
menmen, jag fick skjuts hem av paulinas mamma, för dom skulle till stan.
jag satte mej vid datan , gjorde inte så mkt. sen åt jag, 4 tog jag bussen till lisa.
vi började fixa oss för bion, sen mitt i allt när vi var typ halvklara skulle hon äta.
sen fixa vi oss till fem i 6 typ. sen gick vi till bussen , men lisa hittade inte sitt
jävla busskort. så hon fick betala bussen, vid skolan klev signe&lisa på.
sen vid ica klev jossan på som skulle på bio m. johanna..
när vi kom fram så gick signe&lisa&lisa till coop. jag gick mot bion för att träffa
moah&malin. men sen så baah skulle dom gå in! & jag typ, ahah . så jag sprang
mot coop, dom köpte godis. men jag hade bara en 5. men jag ville ändå
inte ha något! så då vare ju chill. men sen knallade vi till bion. där utanför
stod ellen och väntade på oss m. oktay :)! sen gick vi in & stoppade våra
saker på våra platser. sen skulle lisa ta på sig leggins! men jag var ju tvungen
& säga hejdå tiiill älsk. kmr inte träffa han förens på onsdag! ddå jag kmr hem från
finland! sen gick vi in till bion igen, fast den hade inte börjat. den var 10 minuter
sen. sen började den.. kanske ska skriva att vi såg hsm. den var fan as bra!
AHAH , DET VAR VÄRSTA N00BEN SOM SATT BREDVID OSSSS (HH)
men skulle jag egentligen gå hem , men när jag började gå kom jag på att
jag kunde ta bussen hem, haha. jag var jävligt lat.. menmen, nu så sitter jag
hära & funderar på allt&ingenting. ikväll blire bara att sitta hära, & imrn 50årsfest.
men var social folk!

älskar dej! ;** <3

Dagens vill ha: inte nå
Dagens klädsel: rasta & kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: as äckligt! :o
Dagens låt: keiht urban - tonight i wanna cry
Dagens planer: skola, bio
Dagens bästa: många
Dagens roligaste:  lisa
Dagens dummaste: hm, några xD
Dagens drog : öh, vet inte x)
Dagens köp: inget
Dagens humör: bra
Dagens mening: nnaaah..

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0