23/10

tjja. idag vaknade jag vid 7, fikade. men är inte så snabb på det,
så hann nästan inte fixa mej mera än attt borsta håret & tänderna. sen
kom linnea, vi pratade snabbt. sen gick vi till bussen, på bussen satt ellen.
vi pratade lite m. hon, när vi kom till skolan hade vi dans &  badminton
sen rast, sen minns jag inte. öh , lunch, det var plättar! :D
haha, efter rasten hade vi religon, musik. sen slutade vi. tog bussen hem
och då stod sandra på station & väntade på mej vi gick hem till mig & tog kort,
sen data. vid 3 for vi till stan & gick runt dära.  vi träffademassa bra människor!
åkte hem bussen hem m. några. jag&sandra åt. blä det var äckligt, haha.
sen satt vi oss vid datan, sen cyklade vi till boden arenan. det tog ett tag (y)
sen kollade vi på oktays träning. det var AS KALLT! :'o så vi gick in typ efter
45 minuter , då tränade fanny. sen gick vi ner igen & då kom lisa&lina&julia
sen gick vi in till deras omklädningsrum & träffade massa.
sen gick vi ut igen , typ kollade. sen vardom klar. lr dom slutade typ en halv timma
tidigare. så jag&sandra gick ut på planen & typ kolla dära!
sen gick typ oktay<3 & hans kompis m. oss till deras omklädningsrum.
dom hämtade typ sina saker, sen gick vi & kolla snabbt på 95ornas
handbollsträning. sen cyklade vi iväg mot stan, lr oktay & hans kompisar
svänge typ lite tidigare. sen fortsatte jag&sandra i race fart! ni sku bara veta! ;)
vi kom 1 minut försent till bussen. lyckat, så hon gick hem & jag cykla.
nu ska jag göra engelska läxan..

jag älskar dej oktay <3


:*

Dagens vill ha: inte nå alls! :)
Dagens klädsel: rasta, tjocktröja
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: riisigt.
Dagens låt: crown - love you
Dagens planer: skola, sandra. kolla på oktays träning!
Dagens bästa: oktay
Dagens roligaste:  sandra
Dagens dummaste: ingen typ =)
Dagens drog : ooktay!
Dagens köp: inget
Dagens humör: bra! :D
Dagens mening: vetine?

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Oktay ( :

Älskar dig Lantz ! <333 : *

2008-10-23 @ 21:46:00
Postat av: Anonym

höhö, var du tvungen ta den bilden :o <333

2008-10-24 @ 07:31:48
Postat av: fanny <3<3

älskar er ! <33333 ;****

2008-10-28 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0