22/10

halloo! imorse fixa jag mej & fika, som vanligt kom linnea upp
sen halv 8 gick vi tll bussen, när vi kom till skolan hade vi engelska.
sen matte, rast, svenska, lunch, slöjd. jag gjorde klart min klocka.
kanske lägger upp en bild, inte för att jag vart nå speciellt nöjd
menmen, efter slöjden åkte jag tillbaka m. bussen ,
jag och lisa gick till hon, hon packade sina saker sen stack vi till bussen
så åkte vi till mej & satt vid datan, sen gick vi ut och fotade litegrann!
sen gick vi in. då åt vi... efter det gick vi runt i huset & sålde kakor
men ingen köpte. :@ sen for vi tilll träningen.
oktay<3 & hans kompis kom & kollade ett tag.
träningen var väl okej. inte min bästa dirrekt. menmen.
nu ska jag hoppa in i duschen! & jag ska inte vara lika klantig som en viss. PETRA

jagälskaroktay. <3



    
MIN modell!<3        jagälskarlisa                  men turkäckel


Dagens vill ha: inte nå
Dagens klädsel: mjukis
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: öhh , uppsatt
Dagens låt: E.M.D - alone
Dagens planer: skola. träning
Dagens bästa: lisa&oktay<3
Dagens roligaste:  LISA (h)
Dagens dummaste: ingen typ =)
Dagens drog : mobilen
Dagens köp: inget
Dagens humör: brabra
Dagens mening: MWIIP MWIIP  (låter som pingu [h )


XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: Stina

fan va snygg kusin jag har alltså ;)

2008-10-23 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0