21/10

tjaoo! imorse så fixa jag mej. sen kom linnea som hade åkt m.
lulebussen från hennes pappa. då fikade jag, sen gick vi till bussen
på skolan så var jag typ med underbara lina som praoar
på våran skola, känns bra när hon är med en!
sen på lunchen vare fiskbullar. & fyfan , menemn jag åt mackor.
efter skolan så skulle egentligen jag & jossanl på stan, men då for
vi hem till mej och åt nudlar, sen satt vi oss vid datan
halv 4 tog hon bussen hem, jag gick hem igen &
gjorde ingenting, då kom jossanb. vi satt vid datan & dampa.
haha, sen tog vi bussen halv 6 till stan och dära var vi med viktor
och oktay. vi gick typ runt överallt. haha , boden toown (hh)
sen gick vi till mig, lr utanför mej. jossan hämtade sina saker
och då träffade vi joel&rasmus. sen när jossan hämtat sina saker
så gick vi till busshållplatsen. det förvånade mej verkligen att joel
kom cyklades med min cykel! MORRR, haha .
menmen, fick den iaf sen.. men det tog ett bra tag!
sen åkte oktay&jossan hem :( , jag väntade på viktors buss
med joel,rasmus . sen kom hans buss, då gick jag hem.
& nu ska jag typ fika, sen läsa.

jagälskaroktay! <3



    
ssötast!<3                fffulast!


Dagens vill ha: inget !
Dagens klädsel: jeans, linne&kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: volymat
Dagens låt: rascal flatts -  what hurts the most
Dagens planer: vara m. jossan :)
Dagens bästa: maassa!
Dagens roligaste:  typ.. mktt :]
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : mobilen
Dagens köp: inget
Dagens humör: BÄST!!
Dagens mening: den var bra!

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0