17/10

hellååw folket! idag vaknade jag halv 7. fikade, fixa mej. han plugga i 5 min oxå , deni!
sen gick jag till bussen. ingen press. haha , på skolan hade vi engelska.
förhör på läxan & glosorna. kunde alla, lr vet inte om alla var rättstavade.
sen minns jag inte,. menmen. hände inte så mkt idag. sista timmen
hade vi klasskul. robinsson. stackars lisa, hon vart yr på en gång,
lr efter första grenen, :/ menmen. vi fortsatte & det. sen slutade vi.
jag for hem med bussen, typ tråkade sen min SUPER HERO
smsa, & då frågade jag om jag kunde ssova hos henne!
klart som korvspad gick det. så vid 6 for jag till henne, lr for förbi
kioskbaren & köpte godis, sen for jag till moiz.
vi dampa som vanligt & det, nu är den kvart över 11.
har sammandrag imrn. så nu ligger hon hära & garvar åt luften.
alltså ingenting. haha , damp du är :]
skrev itne så mkt idag , men känns ju lite dumt.' man ska ju umgås.

Dagens vill ha: ny mobil
Dagens klädsel: rasta, tjocktröja
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: what hurts the most
Dagens planer: skola
Dagens bästa: moa
Dagens roligaste:  moa
Dagens dummaste: moa
Dagens drog : godis
Dagens köp: godiss
Dagens humör: bra
Dagens mening: mamma

XOXO lantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0