16/10

tjääännna! idag vaknade jag klockan 7, men asså jag måste vakna tidigare. för jag hinner
seriöst inte, idag höll jag på missa bussen. kan inte någon typ ringa & väcka mej
halv 7 ? höhö, menmen, fikade & fixa mej samtidigt, för annars skulle jag aldrig hinna.
sen när jag kom till skolan hade vi dans , dt suger. men tanten gav iaf för ursäkt,
sen hade vi tyska. sen rast, efter rasten hade vi typ matte sku rita nå shit.
lr wtf , jag minns inte vad vi gjorde. menmen, haah BÄSTA MATEN IDAG I SKOLAN!
köttbullar&stuvade makaroner!!! sen på rasten vare as skoj! haha , fatta damp
jag hade. tror att alla blev riktigt less på mej (A) I'm the king haha , menemn.
eter den fortsatte vi & rita det dära. sen 2 slutade vi,
for hem för att jag skulle vara m. sandra kl 3 , men såklart så får jag inte tag
i henne förens typ 4? hon kmr då hit 5, så är jag m. hon, jag var typ hyper.
men sen GICK hon hem kl 6, så var jag med joel & rasmus.
vi var ute , & sen gick vi tilll miig. & sen ut igen , då gick vi till kiosken.
jag köpte 1 tuggummi. hihi , sen så skulle dom gå hem. så då gick jag inn.
sen kom joel över igen, vi satt vid datan. sen nu vid halv 10 gick han.
menmen, nu måste jag plugga engelska!, sitter hära också & skriver m.
araben sandranilsson! hon är så grym [h]
imrn vetefan vad jag ska göra? menmen, ska plugga&sova nu
 

Dagens vill ha: moah
Dagens klädsel: jeans&tshirt
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: rmk - stanna livet
Dagens planer: vara m. sandra
Dagens bästa: massa
Dagens roligaste:  JAG
Dagens dummaste: rösse&wille&ludde
Dagens drog : lillebrors kola (a)
Dagens köp: tuggummi =D
Dagens humör: bra
Dagens mening: i'm the king

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0