15/10

cciao! råkade försova mej idag. men inte mitt fel, för min mobil hade typ damp så stod det när jag vakna;
laddnings fel.. bblballbbla, nått så då hade den inte nå batteri och då kunde inte mamma ringa & väcka
mej, men tog 8 bussen till skolan,. hade engelska , sen matte & jesper suger på matte :D
haha, menmen,. sen vare rast , efter den läste vi. sen idrott vi gick på promend. men innan på matte
lektionen vettefan vad det var m. lisa? men typ hyper gånger allt i världen? den snorungen ;)
när vi hade gått på promenad fick vi gå & äta. typ äcklig mat iidag, sen vare träslöjd. det äger!
haha, sen gick jag hem & satt mej vid datan.. hade nå så jävulskt tråkigt, så gick & egofota
mej,höhh. seriöst. ego gånger allt i världen! menmen, kmr bilder om ni är snälla [a]
pratade med moah tills träningen var. 5 till 6 . åkte på den osv. men vi slutade inte riktigt 6
vi pratade typ i 20 minuter längre, menemn. det gjorde ingenting. men sen skynda jag mig hem
och duschade. sen for jag till lisa & då kom jag på kakorna mst man ju hämta. så då vände mamma
om & kom till lisa&skjutsade oss till rösse, vi hämtade dom & så väntade vi på linnea dära, för
hon skulle oxå hämta dom. sen åkte vi hem till lisa & lämnade dom, sen gick jag&hon&linnea
och mötte wille. vi gick typ nån stanns & grilla, rätt mysigt! kmr mkt bilder idag.
vi grilla körw & det. myyys!
bbtw, GRATTIS WILLIAM! :DDDD
men när jag kom hem så var min mamma så snäll & hade ben&jerrys åt mig! hihiihih

     


   


Dagens vill ha: inget
Dagens klädsel: jeans, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: "volymade" håret xDD
Dagens låt: I'am SCATMAAAAAAN
Dagens planer: träning :]
Dagens bästa: grilliningen :DDD
Dagens roligaste:  LISA ;D
Dagens dummaste: wille som mobbar mitt skratt :[
Dagens drog : eh, ben&jerrys
Dagens köp: lillebrors kola :D
Dagens humör: bra
Dagens mening: sexi mama

XOXO lantz

 


Kommentarer
Postat av: linnea :]

FAN VA SNYKKA BILDER! :OOO <3333333

2008-10-16 @ 15:08:54
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: EBBA :']

ååå vad snygga bilder asså <33 :]] MODDDEEELLL ELLER ? ;) <333

2008-10-16 @ 17:30:02
URL: http://ebbaawallmark.blogg.se/
Postat av: lisaolander ;D

FYYYYY FAAN VAD SNYGGA BILDER JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR :D äälskarr diiiiig <333333333333333333

2008-10-16 @ 19:17:37
Postat av: törkis!

snygg-pics ya00. msän? pözz <3<3

2008-10-18 @ 23:36:37
Postat av: Japp : )

Fina Bilder bäst ( : <3

2008-10-19 @ 22:40:29
Postat av: Lisa

Häftig blogg! :D

2008-10-19 @ 22:45:35
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0