13/10

heii! vaknade vid 7 idag. fixa & fikade. när jag kom till skolan träffade jag lisagnu!
sen hade vi matte, efter det vare engelska. båda suger. efter rasten hade vi thomas.
typ pratde massa & så. fick reda massa shiiet om imorn på teknikdagen. treeevligt.
sen vare mat. potatisbullar, sen skulle vi gå till prästholmen & se på nån teater.
där träffade jag my. hon satt bakom mej & höll med mitt hår. men sen satt hon & redde ut
allt mitt hårspray, det gjorde liiiiite ont då. menmen, teatern sög. efter den gick jag&lisa
hem till mej & dampa, aha. & sen gick vi till kiosken & köpte godis. lr lisa köpte en pigilin.
haha , sen for hon med bussen hem, jag gick hem och satte mej vid datan
sen 5 vare träning, gick väl sådär ..  vi måste verkligen träna på passningar&mottagningar.
det börjar bli lite slarvigt med sånt. menme, sen när jag kom hem duschade jag.
sen gick jag ut & där var joel,rasmus,alma&fannny. joel hade såklart tagit min cykel -.-
men skulle gå & möta lina och prata med henne ett tag, sen gick jag hem igen
& nu kom paulina precis, vi sitter & kollar på massa gamla bilder.
seriöst. hon kände inte ens igen sej själv. hah & det var bara förra året,  dom skulle
ni allt vela se, höh. nu kommer snart hennes pappa & hämtar oss , ska sova hos henne,
vi har lite sovmorgon imrn , :DDDDDD

Dagens vill ha: godis
Dagens klädsel: rasta & kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: öh, minns inte
Dagens låt: jadde - livet är slut
Dagens planer: sova hos pau
Dagens bästa: pau&lisa
Dagens roligaste:  pau & lisa o xD
Dagens dummaste: joel
Dagens drog : toj.
Dagens köp: godis
Dagens humör: dampigt
Dagens mening: jag vill ha korv

XOXO lantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0