1/10

tjenixen! idag vare sveriges segaste skoldag, trodde fan att jag skulle avlida ! jag var typ övertrött, satt & prata varje alla lektioner förut typ på slöjden. memnem, hade först engelska, sen matte. halv 10 hade vi rast, eh vad gjorde vi? typ inget alls. sen fortsatte vi med matte, trååkigt. sen vare idrott, vi hade brännboll! tyyp tråkiigt. halv 12 vare lunch, var inte så god mat. sen for vi till slöjden, jag håller på med en klockan ;p asså vi har ju sjöld på prästholmen, så när vi slutar så kan jag ju gå hem på en gång. men så lyckat alltså. när slöjden var slut så gick jag hem & då upptäckte jag att jag hade glömt nyckeln hos pappa :$ & ringde mamma & sa att hon var tvungen att skynda sej. var nå jävulskt pissnödig också. haha, men hon kom ju iaf då. medans satt jag & höll på med kamera&fota en massa shiiiit . trevligt. nu ska jag äta , sen vet jag inte vad jag ska göra, klockan är bara 4. har träning 8 till 9 på sanden, men det dröjer ju ett tag dit, så någon som vill hitta på något? skriver mer sen lr gör nån lista pga tråkighet? imorrn äre handbollscup, hoppas verkligen att det går bra! Btw, har lagt upp bilder nu & så. men nu ska jag kila iväg :)


MERA!!!,
var m. moah & malin efter jag ätit, det var mktmkt skoj! hahaha, fatta damp utbrott malin fick när moah visade en bild på henne! haaha , vi tog typ massa kort & det. haha , sen så stod jag med benet på moahs sängkant, så helt plötsligt låssnade hennes knopp så jag typ flög i backen! AHAHA! tror fan det ger mej otur att vara dära! XD sist vare ju hhuvuet som fick ajaj! haha , menmen. sen for vi till träningen , vi hade typ löpträning! as skoj, nu sitter jag hära & pratar med lina bäcklund! hON ÄR BÄST<3333 men nu ska jag duscha, pusshejs bloggen :]




babe, du är mitt allt! (L)


men snyggast, älskar er :]<3


sssötnosar! <3

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: Ebbaa :)

saraa, kan du skicka alla bilder från den dagen du ha systemen & du vet bilderna idag vid bussen? x]



Thanks looove uu <33 :)

2008-10-01 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0