9/11

tjenizs. jag och paulina sov som sagt hos linnea inatt. vi somnade vid 1 & vaknade av att hennes lillebror var lite väl högljud.. -.- haha, menmen. vi fikade och sen gjorde vi typ inget, satt vid datan. sen fixa vi oss. 12 vad paulina tvungen & fara hem, så mamma kom och hämtade oss, vi skjutsade hem hon. när jag kom hem duschade jag & satt vid datan, sen vare träning. asså jag suuger verkligen på handboll, fattar inte att jag vill satsa på det? lr jo kanske för dt är skoj, menen. sen for jag hem, satt mej vid datan, sen duscha. nu sitter jag hära igen & tänker på alllt&inget

It's too late to apologize


Dagens vill ha: oktay!!!<3                                                                                          
Dagens klädsel: öh typ pyjamas & tränigskläder
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: uppsatt&utsläppt
Dagens låt: coldplay - viva la vida
Dagens bästa: linnea&pau
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : inget
Dagens köp: inget
Dagens humör: typ, sådär..
Dagens mening:  gullinulli...

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0