8/11

tju, ska skriva lite om igår oxå... när jag kom till paulina så gick vi typ ut på en gång. dt vara aaaas kallt! sen vid 8 gick vi till linnea & såg på idol! vi mysde på, popcorn&nåntiong & cola. hhhehheh, jag drack inte upp paulinas cola, sgr vi [a] sen så började dt snöa, vi sprang ut & tog massa kort. sen gick vi till skolan igen & dära var wille och rösse. så vi fortsatte och köra mörker kurra. sen sprang jag och paulina hem till hon, skulle vara hemma 10 fast vi vart ganska sena, menmen. när vi kom hem skulle vi bara lägga oss ner & prata , vi la osss typ på värsta speciga sättet , paulina hade fötterna i garderoben & jag "låg" på hon, asså.. ni får inte misstolka. menmen, sen somnade vi så. haha, så vaknade hon typ 2? hon väckte mej & bah: laantz, ska vi gå & lägga oss? typ helt piggt. & jag typ helt död: mmmmh & typ somnar om medans hon går på toa & lattjar på, meen. sen somnade vi osv. sen vaknade jag 10 av att jag höll typ på pissa neer mej, men täänkte att jag inte kunde väcka hon, men dt visade sej att hon var vaken. så allt var typ helt tyst & så hör man bah: DATAN ÄR LEDIG, då äre paulina som har fått luft från nånstans? jag vart as rädd.. menmen, om ni inte har fattat så nu äre om idag , dt jga skriver nu.. jag gick på toa, sen satte vi oss vid datan, fikaade & fixa oss. sen gick vi till linnea & gjorde typ inget, sen fick vi värsta iden & äta på max, så hennes mamma skjutsade dit oss viid 4 , mamma var dära, så vi åt osv... sen for vi till linnea & då gick vi på ica och köpte godis. sen gick vi hem & tråkade massa, sen halv 7 gick vi till skolan& körde kurra, men ngt halkigt dt var + blött. men nu så ska jag & linnea gå ut och fota




 skabbpåmej! men haha, ebba tog bilden. närbild & typ underifrån (a)



jag älskar er <3

Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: mjukis, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt&utsläppt
Dagens låt: kick - fest hos mej
Dagens bästa: mkt
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : tooy
Dagens köp: godis&mat
Dagens humör: bra ;D
Dagens mening: fan vad ful du är ;>


XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: elina

haha! fan vad söt du är gumman! ;D x)))<33

2008-11-09 @ 12:50:43
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0