30/11

Första advent idag.. mysigt! :) idag vare lagfoto på bodenarenan, så åkte dit vid 11! dt gick fortare än jag trodde, så åkte typ hem sen & värmde tacos! sen vid halv 1 for jag till stan & träffa moiz på inter, sen sprang vi till coop och köpte dextro&halstabletter. heeh, sen sprang vi till forum, skullle stå i fiskedammen! jag träffade massa folk, trevligt. vi stod typ från 1-3. sen for jag &mallan&moiz till moa. dt var väl roligt, vi såg på en film. hm "skräckis" den var då inte riktigt läskig & dt.. menen, sen gick vi ut & åkte madrass! haha, lr vi snöbadade typ varanndra! sen gick vi inn och dampade massa, haha! sen åt vi kycklingsallad, dt var as gott ;r ! sen halv 8 for jag hem.. nu ska jag sociala!

Dagens vill ha: ..
Dagens klädsel: mjukis, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: anton&affe - våran värld
Dagens bästa: typ. moah&malin
Dagens roligaste:  MMOAHS FAR!
Dagens dummaste: ...
Dagens drog : halstablettt
Dagens köp: halstabletter
Dagens humör:  olika
Dagens mening:  en pojke/flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0