28/11

tju, vaknade 7 fikade, sen när jag skulle fixa mej börja jag blöda näsblod -.- .. men dt är typ för jag är as sjuk. menmen, skolan var typ tråk, eng-läsning-rast-matteprov-läsning-rast-klasskul.  på klasskulet käka ja & lisa klasskaka och annans. hahaha, så typ chill. efter skolan for jag till stan, moiz var dära redan när jag kom. vi gick typ runt & jag skämde ut henne som fan enligt hon? haha, sen kom mamma m. pengar, då gick vi till frasses, smalt. sen till coop & köpte för 50 spän och en ben&jerrys. sen for vi till björns (ica) för jag ville ha viol. men kom på att dom hade slut dt när vi kom dit. sen for vi hem då igen, åt tacos & dt, sen skulle vi baka pepparkakor, SERIÖST MOAH FICK TYP DAMPUTBROTTT. hahah, allvar sen gick vi & satt vid datan, sen gick vi ut.. jag hade damp! sen gick vi in. men då smsa jag joel & frågade om itt han kunde komma ut, så kmr han typ till min våning och dt. så plingar han på & moah typ; ÖPPNA FÖR HELVETE INTE! så vi typ as garva, sen putta hon ut mej så jag typ flög iväg.. fan vad jag skämde ut mej. men vi var iaf m. joel&robin ett litet tag, seriöst. fan vad osociala människor.. sen gick vi in igen kollade på idol, nu for hon nyss hem & jag knarkar typ medecin. haha, är typ sjuk. menmen. ska vara social nu..


Dagens vill ha: vanlig röst, inte hes & äcklig ;oo
Dagens klädsel: prassel brallor & tjocktröja
Dagens smink: mascara, puder.
Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens låt: sofijah - när livet sviker
Dagens bästa: MOIIIZ LÄTT & när paulina typ; KOMMER DU IHÅG? så vare en minut sen -.-
Dagens roligaste: moiz damp
Dagens dummaste: moiz
Dagens drog : GODIS :]
Dagens köp: godis, b&j & pommesfrites (h)
Dagens humör:  dampigare än vanligt!
Dagens mening:  HAHAHA, allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0