27/11

tjaå, vaknade kvart i 7. fikade&fixa mej.. på skolan hade vi dans, läsning, rast. dt var as kallt, seriöst typ 14 minus! jag&lisa åkte madrass (h) seriöst. jag vart as blöt :oo så jag & linnea & paulina gick omkring i shorts. sen på skolan vare fett chill. våran fröken var hemma & vi hade ingen vikare så vi jobba ju inte så mkt !hahaa, efter tog jag & linnea bussen till sävast. vi var m. törkis jozzään! vi var i sävast & coola, hehehe. ssen typ 10 i 4 for hon hem. min&linneas buss gick 10 över. så vi gick till ica & köpte munkar, heheheehheehehehe! sen på bussen så fick vi inte slicka oss runt munnen när vi åt, men linnea söööög på det! såklart så vann man hela tiden ;) men dt var 2 as läskiga på bussen. dom typ... FJORTISAAAAAAAAAAAAR! haha, menemn. sen när jag kom hem har jag bara suttit hära & snakkat m. moiz i tel. har bestämmt mej att ligga i sängen 9 idag. men ska sociala nu.

If you wanna be free, and the land is drug-free put your hands up, put your hans up. If you wanna be free, from all your misery put your hands up, put your hans up If you wanna be free, with plenty money, put your hands up, put your hans up If you wanna be free, just prace G-O-D put your hands up, put your hans up


  
EGO med stora bokstäver, men jag hade tråk [aaaaaaa]

 
 hehehe, vi är normala                törkiss<333

Dagens vill ha: mooiiiiz (; <3
Dagens klädsel: mjukis, tjocktröja
Dagens smink: foundation&mascara
Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens låt: akon - freedom
Dagens bästa: linnea&jozzän + ludde som var snäll idag :)
Dagens roligaste: det som hände nyss xDHAHAHA ALLVAR MOIZ VET xD
Dagens dummaste: blöta kläder!
Dagens drog : GODIS :]
Dagens köp: GODIS & dextro
Dagens humör: aaas dampigt
Dagens mening:  den var dagens xD


Kommentarer
Postat av: poppispolina

det bästa var lätt på skolan ;) du vet... ;)

2008-11-28 @ 20:29:20
Postat av: turkman

helt söt man är (h) (L)

2008-11-29 @ 16:52:14
Postat av: 6 tytyytuty

ta bort bilden på mig NU!

2008-12-09 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0