25/11

tjaå, vaknade 7. fikade & dt.. sen på skolan vare luciaträning-innebandy-rast-läsning-matte-rast-svenska-typ inget? sen efter skolan gick jag & lisa till ica. eller vi hann inte gå in. för då kom bussen, vi for vi till björkelund. sen böt vi & åkte tilbaka till björns. lr vi for till lisa & spelade kort, sen for vi till stan för att jag skulle köpa 1 klubba. haha, sen åkte vi tillbaka. vi träffade viktor & signe & några andra oxå ;). vi klev av oss hos mej & typ åt. sen for vi till stan igen, för jag ville ha en till klubba [a] lr då köpte jag typ 9846514984 klubbor. sen for vi till lisa, typ satt vid datan & gjorde typ inget. efter dt gick vi ut & åkte madrass, dt är så jävla skoj där vi åker & nu äre ett hopp dära, hehe. sen halv 9 for jag hem, nu sitter jag hära & pratar i telefon m. viktor :) men ska vara social m. han nu..

Dagens vill ha: värme
Dagens klädsel: mjukis, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr:  uppsattt
Dagens låt: viktor nordqvizzt - jag vill vara din margareta
Dagens bästa: lisa
Dagens roligaste: LÄTT LISA & HENNES.. EHJA.. HAHHAHHAHA
Dagens dummaste: snöbada -.-
Dagens drog : snöbada folk ;g
Dagens köp: klubbor
Dagens humör: skrattigt
Dagens mening:  jävla n0000b


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

HAHAHA xD vi hade det bääääst idag ;** <333333

2008-11-27 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0