24/11

tjao, vaknade 32!! & min buss går 38. så tog på mej kläder, tog väskan & sprang allt jag hade för att inte missa bussen. när jag kom till skolan vare engelska, matte, rast, idrott. på idrotten hade vi nå himla test lr nått sånt. asså jag hade glömt min bricanyl hemma. så jag typ fick asma attack i slutet av passet. gick ner i omklädningsrummet. & så ringde linnea min mamma så fick hon komma m. den... seriöst, jag kan verkligen inte säga mera än tack åt alla som brydde sej idag. dt betyder så mkt för mej, eftersom det inte är första gången.. menmen, sen gjorde vi typ inget, sen vare rast. efter den röstade vi om vem som skulle vara lucia. det blev paulina, grattiiiis :) ! sen gjorde vi något grejjs man ska typ göra ett pepparkaks hus, dt var fan skoj! sen efter skolan hade jag utvecklingssamtal. dt gick då inte bra.. haaha, men sen skjutsade mamma mej till moiz.. vi satt vid datan, sen kom malin! då åt jag & moiz pannkaka. men vi spelade oxå. så dt gick inte så bra, så helt plötsligt fick vi as bråttom & vad tvungen och springa till bussen.. jag typ: MEN HALLÅ!? JAG HAR JU INTE ÄTIT UPP MIN PANNKAKA :'( så jag tog med mej den när vi sprang , hahahahha. nej jag är inte uddda.. på bussen hade jag damp, seriöst. jag skämde ut mej som fan! menmen, sånt är livet. hah, träningen gick väl rätt bra! fan vad jag älskar handboll. finns verkligen inget bättre. men nu ska jag dejta duschen.
btw. dt har varit värsta snöstorm idag & det är bara en vecka månad till julafton :'D

Dagens vill ha: huvudvärkstabeltt
Dagens klädsel: mjukis, kofta
Dagens smink: inge
Dagens frisyr:  utsläppt & äckligt
Dagens låt: Gavin Degraw - I Don't Wanna Be
Dagens bästa: moiz&mallan
Dagens roligaste: moiz & mallans garv. så jävla härliigt
Dagens dummaste: snön
Dagens drog : bricanyl
Dagens köp: inget
Dagens humör: damppiiiiggt
Dagens mening:  härligt garv -.-


Kommentarer
Postat av: Viktor NOOORDQVIZZT

Hejhej sara:D göru?P:

2008-11-25 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0