22/11

allåh! vaknade 8, fikade & dt. sen skjutsade mamma mej till hildurs. skulle samlas dära med laget, vi skulle till älvsbyn & spela handboll. trevligt.. satt m. malin , när vi kom dit hade vi typ match ganska snabbt osv. vi mötte lillpiteå. jag stod hela matchen, 15-7 tror jag dt vart. men vi hade vunnit om dt inte var för  stolpen/ribban. 7 skott dära ;s. men så kan dt ju oxå gå. sen gjorde vi inte mkt.. sen vare dags för match igen, mot kalix. vi vann typ överlägset. 20 nått - 7, det gick inte bra för mej den matchen! nästa match var mot älsvbyn. jag var inte m. på den.. 10-9 till dom. men vi var seriöst, lr asså.. dt var ju inte direkt våran bästa match om man sgr så. men vi skyller på att jag inte var med! hhehehe, not. men iaf. klcokan var typ kvart i 3 när den var klar. duschade osv, sen var vi tvungen & vänta på att killarna skulle spela sin match halv 5. vi samåkte i bussen m. dom, men medans hade jag seriöst as mkt damp.. & så vare ngn jonas lr vafan nått sånt. gick på tg, typ 97/98? han var as läskig. han typ ragga på mej! men lite cool var han iaf. hahahhahaha, seriöst kan inte sluta garva åt han. menmen, sen på bussen hem satt jag m. malin igen.. & såklart så skulle den dära jävla jonas hålla på, han satt typ & tog kort på oss! haaha. sen i heden klev ju moah&malin&lina&sosso av. så jag satt mej med julia & han följde typ efter mej, så han satte sej framför mej & bah. kan jag få en puss? & så typ ja masssa saker. jag typ, men fyfan usch. haahah :o jävla fulaunge. haha, nu så ska jag snart på ngn konsert grejjsimojs m. lina, ska sova hos hon sen, så hinner nog inte skriva nå mera idag. men antar väl att vi ska sitta vid datan & ha lite damp typ! har tänkt ladda upp lite bilder nu oxå från veckan & dt. men ni når mej på mobilen!

Dagens vill ha: icke ont i halsen :o
Dagens klädsel: matchkläder typ
Dagens smink: inget
Dagens frisyr:  uppsatt
Dagens låt: the fray - how to save a live
Dagens bästa: handbollen !
Dagens roligaste: mongoungen , hahahaa
Dagens dummaste: den dära fulaungen
Dagens drog : skratta
Dagens köp: en chokladboll (y)
Dagens humör: surt & dampigt
Dagens mening:  härligt tjejer!


Kommentarer
Postat av: turkman

"sitta här och ha lite damp nu"! ÄLSKAR DIG CP! (L) <333

2008-11-23 @ 11:48:29
Postat av: turkman

HAHAHAHAHHAHAH FAN VAD FUL KILLE! SKA FAN TRYCKA UPP HAN MOT VEGEN SÅ FÅRT JAG SER MENISCHANNN.... -.-

2008-11-23 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0