21/11

tjåå, vaknade 7.. gick så jävla segt imorse så jag trodde jag skulle avlida lr nått.. men när jag kom till skolan vare, eng-läsning-rast-matte-nått-rast-nutidskryss-klasskul.. skolan gick oxå segt. efter skolan gick jag till paulina, vi & hennes mamma for och gjorde massa ärender osv.. sen stallet. efter det for vi till paulina & fixade lite innan lisa,ebba,jossan,linnea skulle komma. vi skulle ha liten "tjejkväll" dt var väldigt mysigt.. vi åt massa godis & allt.. jag & paulina hade ju inte ätit middag ännu, så mitt i idol gick vi & åt tacos, mumms så gott! synd att anna åkte ut. men tur att johan är kvar iaf :)! hehe. ska nog sova nu , ska upp tidigt imrn, har handbollssammandrag i älvsbyn.


vänta lite. kom på lite mera som jag ska skriva..
när jag & paulina var på supermarket så vare värsta snyggingen dära ;)..
men paulina har då gjort bort sej totalt.. vi skulle gå och hämta våra korgar som
vi råkat glömma ngn stanns, dom var typ proppfulla. & så skulle hon dra den så
trillade en pepparkaks burk ut, så börja hon as garva. så vare en tant som stod &
vänta på att hon skulle akta sej, jag bah. asså paulina. det är någon som vill komma förbi
och hon typ som ett frågetecken bah; va? .. så börjar hon asgarva igen. sen så när tanten
skulle gå förbi ställde sej paulina upp igen. och tanten vart typ aas arg. men okej, det dära
lät inte så skoj.. men vänta dt kommer lite till. när vi var i stallet så skulle hon skölja ur en hink.
hon stod m. slangen i handen bah; asså varför kmr dt inge . jag bah; öh asså du mst ju koppla
i själva slangen. så den rann ju bara från kran... haha det var iaf asigt skojj, [aa]

Dagens vill ha: min kamera [a]
Dagens klädsel: jeans, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr:  uppsatt
Dagens låt: kick - fest hos mej
Dagens bästa: supermarket & tjejkväll
Dagens roligaste: stallet + mitt & lisas utbrott om att vi var tvungen & gå på dass [a]
Dagens dummaste: inget
Dagens drog : KLUBBA :'D
Dagens köp: godis
Dagens humör: damp som vanligt
Dagens mening:  men jag då? :'(

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0