18/11

tju, vakande typ 20 i 7 av att mamma kom hem åde. hon var typ sjuk, fixade mej & fikade. sen kom linnea, när vi kom till skolan vare luciaträning, läsning, samhällskunskap, rast, matte, nått? sen sluta vi 12. fasen så skönt! jag & lisa gick till hon och typ gjorde inget alls, sen 2 tog vi bussen till stan & såg moiz, lottiz & mallan, så vi gick till dom & frågade vart dom skulle. malin&moah skulle ta bussen till dom & lottta till sej , så jag &lisa hakade på malin&moah en bit, lr vi klev as på garnis & gick genom svea en liten bit när vi skulle till busskuren, sen när vi kom dit vågade vi intr gå ända fram , för dt var as många dära. men sen var vi ju tvungen & göra dt och då vare massa som bah; lisa lisa lisa lisa lisalisal salsalsalslasa.. osv. & bah; amanda har saknat dej lisa.... osv, haha! menmen dt låter inte så kul menmen! sen for vi m. 3an till stan & skull byta m. 1an, men hann inte! så då fick vi stanna i stan ett tag, en halv 4 tog vi skolbussen till skolan, så när vi sku gå hem därifrån till lisa stannade vi vid wille som var m. viktor, vi körde pingis ett tag dära, sen när vi kom till lisa bästämmde vi oss för att springa en snabbis och åka madrass , det var jävligt skoj, förutom att jag fick ett jävla sår i käften tack för dt! haha, sen sprang jag till lisa, hämtade mina saker, sen sprang jag vidare till bussen. viktor skulle oxå åka m. den, han typ "snöbadabe" mej med min vante, för den var ju helt snöig, inte så mysigt. men när jag kom hem så åt jag, nu pratar jag med moiz i tel, men ska vara social m. hon nu.

Dagens vill ha: ..
Dagens klädsel: mjukis, tshirt, kofta
Dagens smink: mascara, foundation
Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens låt: sofijah - dåligt humör
Dagens bästa: liisa, & mitt röstbrevlåda medelandendet
Dagens roligaste: madrass åkning
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : skratta
Dagens köp: inget
Dagens humör: daampigt
Dagens mening:  tänk logiskt, tänk lantz :)









Kommentarer
Postat av: ffffflisan :)))))

lantz är lättttt bääääst ;b <333

2008-11-18 @ 20:38:27
Postat av: turkmaaan

tänk logiskt, tänk lantz xDxDxD

2008-11-19 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0