12/11

hejsan. vaknade typ 7. fixade mig , sen skola. det var inget speciellt idag heller på skolan, lr njae. bara tråk! var hos skolsystern idag oxå vi prata typ as mkt, typ långtråkigt! sista lektionen vare slöjd. efter den gick jag hem & så loggade lisa in på msn när hon kom hem , asså vi snakka typ as mkt om sanden vilka man ska välja och det! vi 6 kmr splitras & jag vill verkligen inte det.. asså verkligen inte! jag vet exakt hur dt kmr bli... sen kvart 5 for jag till hildurs, dt var nått himla grejjsimojjs som man skulle kolla på, helt ärligt.. DET SÖÖÖÖÖÖÖG, höll typ på till 8. skulle igentligen kolla på innebandy träning då, men hann inte dit osv... nu så ska jag göra läxan och sen sova! lr allra först vara social på msn men dt är ju tur att ngn äre m. mej oxå (y) haha,

ASSÅ VF SLUTAR  NI & KOMMENTERA? :'(


smärtan vägrar dämpa så jag fortsätter kämpa



    
tack för du finns {v                   äckliiig biild

Dagens vill ha: oktay<33
Dagens klädsel: prassel&stor huvtröja
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: fejken - finast
Dagens bästa: öhh. damp moah
Dagens roligaste:  linneas damp garv
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : TOMTE SKUM (h)
Dagens köp: inget
Dagens humör: bra
Dagens mening:  schluuuttta nu !

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Alma

Lantz är sööt x) <3

2008-11-12 @ 21:50:09
Postat av: agnes

huhu tysst nu lantz! ingen äckilg bild dedär inte!!! ;ooo världens snyggaste annars! (aa)<3

2008-11-13 @ 16:07:56
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/
Postat av: tuurkman (din å moiz!) <33

söta bilder gumman! <3

2008-11-15 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0