3/11

hey, ställde kl på 6 imorse, fast jag vaknade 7, snoozade till det (a) & då fick jag helt plötsligt jättte bråttom, fikade till 20 över. sen skulle jag packa mina saker & hinna sminka mej och dt till halv, när jag gick till bussen hade ante mina nyckel som hade varit borta från , jaa.. typ 1 månad sen? när jag kmr till skolan hade vi matte,eng, rast, svenska, lunch, svenska, & sen typ.. inget, haha! sen åkte jag hem & gjorde inget, åt vid halv 4. sen vare träning, gick väl sådär.. asså jag hatar måndagar, dom är alltid lika tråkiga! åååååååh, nu är jag typ suur, kan inte ngn rolig ringa mej? :) jag vill prata i tel m. oktay, men såklart har han inte på sin mobil! -.- men nu ska jag duscha, men slå en pling! ;) haha.
btw, ska ladda upp lite bilder från helgen nu, hoppas ni överlever! ;D


    
bild                                            bild                             m.lisa<3


   
1 år moiz <3                             smalt                                  du är min bästavän<33

      
woho, snöängel!        men hetnus<3        hahahhaah


     
ibland     är         jag         ego! :)

Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: rasta, kofta
Dagens smink: mascara, puder
frisyr: uppsatt & utsläppt
Dagens låt: öhhh, rmk - stanna livet
Dagens bästa: träningen
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : inget
Dagens köp: inge
Dagens humör: dampiigt
Dagens mening: lantz om jag får be

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sööta bilder :)

vem har bakat tåårtan? :D

2008-11-03 @ 20:07:48
URL: http://ebbaawallmark.blogg.se/
Postat av: moa (:

hahahahha fan vad du är seg xD

först skriver du att träningen var tråkig och sen skriver du att träningen var dagens roligaste! xD

2008-11-03 @ 21:09:06
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: moa (:

hahahahha fan vad du är seg xD

först skriver du att träningen var tråkig och sen skriver du att träningen var dagens roligaste! xD

2008-11-03 @ 21:13:14
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0