10/11

tjollahopp gummsnopp! försov mej idag. så jag var riktigt het idag <3<3 not! hahaha, typ inge smink & pyjamas tröjan, oborstat hår. menem, hade bara typ 4 minuter på mej sen jag vaknade innan jag vaknade, så jag typ.. stressa stressa! när jag kom till skolan vare matte, engelska, rast, idrott, läsa, lunch, svenska? trore var så iaf, efter skolan vare heeeeeelvete. fan vad jobbigt, seriöst!! åååååååh, ajja. men tänker inte skriva dt hära! sen när jag kom hem så satt moiz  trapphuset & väntade på mej! hon lyste upp min dag! vi satt oss vid datan & käkade ben&jerrys ;R ! sen åt vi. sen for vi till träningen, lina var sjuk så vart inte så mkt målvaktsträning idag. fan vad pinsammt dt var & typ skjuta och dt, jag är säääääämst på dt ;$ menmen, sen slutade vi. han träffa oktay en snabbis oxå. dom har ju träning samtidigt som oss. sen for jag hem & duschade, nu ska jag väl läsa några bloggar, sen städa, matte läxan&läs läxan.

3 veckor imrn<3

Dagens vill ha: lyycka.
Dagens klädsel: öh typ pyjamas [a] ahahhahhha
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: sofijah - förlåt så mkt
Dagens bästa: MOAH
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : inget
Dagens köp: inget
Dagens humör: sääääääämst
Dagens mening:  be a maaaaaaaan! (h)

XOXO lantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0