moah, bästaaavän

Idag vare skola. På slöjden jobbade vi ingenting alls, bara tog det lungt.
Efter skolan for jag till korpen, dt var as kallt & gå från stan till korpen.
Men på korpen var jag med på miccas lektion. Jag var hennes "kusin"
Haha, fett chill klass dom har! Förutom att när jag kommer på besök
så blir jag snöbadad 2 gånger! Jag träffade ju bara bra personer typ.
Men när jag varit dära så for jag hem till Moah.. Vi hade as mkt damp
och tog kort på allltmöjligt. Sen var det träning, fast vi kom dit lite sent.
Träningen gick suveränt! Jag älskar handboll. Nu ska jag typ gå och
duscha, sen blir väl sängen för min del, ska försöka lägga mej i tid idag.
 har eran dag varit bra? kyss

Dagens vill ha: tuggummi
Dagens klädsel: jeans, kofta, linne
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: flätor
Dagens låt: Lady gaga - pokerface
Dagens bästa: moah & micca och lotta
Dagens roligaste:  paulina som satte sej i pappers korgen
Dagens dummaste: viktor lindström
Dagens drog :  musik
Dagens köp: inget
Dagens humör: busiigt
Dagens mening: dagens ungdommar ;)


Kommentarer
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HAHAHAHHAAH fan vad roligt xd

"och sen blir det väl sängen för min del" HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

2008-12-17 @ 19:52:34
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0