MOA WAS HERE , FOSHO!

Jag älskar dej
jag hoppas du vet de
du får mig att skratta när jag är ledsen
och du lär mig se de ljusa sakerna i livet
du får mig att må bra
du hjälper mig att gå igenom svåra saker i livet
stunderna med dig har varit dom bästa
du har jämt funnits där för mig
så nu säger jag dig, jag finns här för dig oxå
du kan ringa mig mitt i natten om du vill
jag kommer prata med dig och inte lägga på förän du gjort de
du är värd så mycket
ingen kan någonsin ta dig ifrån mig
jag kommer stå vid din sida dag efter dag
och ingenting kan få mig att lämna dig
vänner som du släpper man inte i första taget
det tog mig inte länga att förstå att du är speciell
du har det svårt ibland
endel fattar inte det
lyssna inte på dom
du är fantastisk som du är
och du kan så mycket
om du bara vill
du läser säkert detta
så ta till dig
känn dig aldrig ensam
för jag finns hos dig vare sig du ser mig
eller inte.
varje dag , hela dan.
utan dej , inget mej.

inga ord kan beskriva älskling.
jag älskar dej mest & det kan ingen ändra på!



Kommentarer
Postat av: lantz

fan vad söt du är moah baby. jag läste & tog åt mej, jag vet att det var från dit hjärta. läs & ta åt dej av detjag skrev till dej, bara till dej var det <3

2008-12-22 @ 00:59:08
URL: http://saralantz.blogg.se/
Postat av: Viktor NOOORDQVIZZT

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0