mååndag

Vet att jag brukar säga att jag hatar måndagar.. Men faktiskt inte den hära!

Skola idag.. Vet väl inte om det hände ngt speciellt riktigt. Men efter skolan
for jag hem, typ tråkade. Lisa ringde och frågade om jag ville följa hon till stan
men när vi satt på bussen, så fick jag värsta smarta ideén! Vi åkte till heden
vi skulle til Moah, fast igentligen fick vi inte komma till hon för hon! Jag visste
att hon skulle vara m. Malin så vi ringde hon & bah: Visst öppnar du bara dörren
när du går in till Moah? & ja det gör hon, så vi smög in m. hon! haha sjukt kul var dt.
Vi typ dampade som faen, sen for vi till stan osv.. Skulle igentligen handla julklappar,
jag&moa bah; Asså Lisa.. Kan inte du och Malin gå någonstanns så får jag och Moah
köpa lite julklapppar.. Så dom gick! Ni kan ju inte bara gissa vad jag och Moa gjorde..
Vi sprang till frasses och köpte en stor pomfritt meny! Sen så råkar dom bara se oss.
Så vi vart ju lite avslöjade! Haha, men ett gott skratt fick vi.. Sen åkte Lisa hem!
Då gick vi tre till Coop och köpte godis! Sen for vi till Moah & pratade en massa,
kändes rätt skönt.. För tror alla vi behövde det! Jag älskar er 3 brudar så sjukt mkt..
Btw, jag vet att jag inte har hunnit göra "dagens" listor dom 2 senaste dagarna.

Dagens vill ha: hårförlänging
Dagens klädsel: jeans & kofta
Dagens smink: mascara & puder
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: MSN LJUDET (h)
Dagens bästa: lisa&malin&moah
Dagens roligaste:  malins utbrott i bussen
Dagens dummaste: snööön
Dagens drog :  typ inget x)
Dagens köp: pommes & godis
Dagens humör:  kuligt
Dagens mening:  haha, ful du är :)


gårdagens bilder..


jag älskar dej jävligt mkt <3

asså vi tog typ inga bilder idag menmen.. :)


Kommentarer
Postat av: linnea :]

men dt är fan nästan samma sak! x] <3

2008-12-09 @ 14:20:06
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0