julafton

Vart väckt halv 11 av pappa, då öppnade jag ett paket.
En kortspelsbok, lite intressant ändå kanske.. Någon som
är sugen på att lära sej nå nya spel någon dag?

Menmen.. Sen åkte vi iväg till farmor osv, fick lite fika dära
fast jag var inte så sugen så jag skippade det.. När jag kom hem
så kom Ante på besök ett tag! Klockan 15.00 kollade vi på kalle anka
och öppnade paket, fast det kändes bara såå fel.. För det var ingen i
släkten eller något som var dära? Bara jag, pappa och suzanne..
Plus Ante dårå.. Kommer kort på vad jag fick , lägger upp allt i ett
nytt inlägg.. Halv 4 åkte jag till mormor, dära var ju dom flesta från
mammas sida på släkten. Vi käkade och myste på lite.. Sen gick
alla upp till oss och då kom "tomten" så alla vart väl glada och
nöjda..  Men det roliga var att vendela stod och höll på chaffsa
bah; JULTOMTEN HADE EN MASK PÅ SEJ , OCH DET VAR
EN FEJK TOMTE :'(
Sen fikade vi fruktsalllad&glass! Jag är rätt nöjd med min julafton
men jag vill verkligen inte vänta tills jag fyller år på min mobil..
Min som jag har nu är lika kass som en nokia 3310


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0