hhataar måndagar ;o

Skola idag, vi har typ pratat hela dagen... Så våran lärare har
inte varit speciellt glad! Men vi får ju skylla oss själva.
När jag kom hem så har jag bara pratat m. mina 2 favoriter
i telefon. M&M! Sen ska jag på träning, idag blir dt nog vanlig
träning, får vi hoppas iallafall. VAR M. MEJ IMRN?!

Dagens vill ha: typ, vetinte
Dagens klädsel: kofta prasssel
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsattt
Dagens låt: Jim & Jikke - slutet
Dagens bästa: typ mitt & lisas & paulinas damp
Dagens roligaste:  mALINS DAMP!
Dagens dummaste: MIN FIIINE SOM ÄR RÖD SOM FAEN
Dagens drog :  godis
Dagens köp: godis
Dagens humör: haha, olika
Dagens mening: du är inte modig

linabäcklund, tack för det fina du rappa till mej igår, du betyder allt <3


Kommentarer
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0