gotta be somebody

Igår kväll så sov jag ju hos Micca med Nea!
Vi hade super kul. Vi såg på anna phil, spelade
kort & skratta så mkt som jag tror jag inte gjort på
länge. Jag somnade först av dom, halv 7 på morgonen
sen vettefan när dom somnade? Men 11 (!) kom mamma &
hämtade mej. Skulle till luleå m. Mamma, syster & Jossan.
Lite sliten jag var? Men det funkade väl iaf. Köpte en tunika
på gina tricot. Sen köpte jag en puder. Plus mat & milkshake då.
Vi hade jätte kul, så träffade vi många bra människor. Tack för
du stod ut m. mig jossan, jag var ju helt seg menmen..
Sen när jag kom hem så gick jag till mormor & åt palt, sen
for jag & syster och systerdotter till antoniisaksson.. Måste bara
be om ursäkt att jag somnade :$ förlåååååt, haha.
Nu ser allla på körslaget väl? Men helt ärligt orkar jag inte, jag
tillbringar min tid m. att prata i tel m. bv!


 
 


Dagens bästa: Josssan <3
Dagens sämsta: Att jag är så jävla sliten idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Jag såg dig på Gina :p <3

2008-12-26 @ 23:23:11
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0