förlåter ni mej? (a)

Oj, glömde visst några, men hoppas ni förlåter mej..
Ex: vikkan, sandra... men förlåt lisagnu! jag visste inte
att du börjat blogga igen , för jag älsar ju din blogg :D


Menmen, nog om det. Snart ska jag till micca, funderar
på prommenera för min syser är så jäääkla seg, jag rinde
henne typ 18.00 och frågade när hon skulle komma hem?
Hon svarade: Jag kommer på en timma.. Såklart så har hon
ju inte kommit. Haha, men ska röja upp i mitt rum nu & senare
ser jag om jag får låna miccas data.. Vi hörs sötisar :*


Kommentarer
Postat av: lisaGN(:

Jag förlåter dig (: (a) HAHAHAHAHAHHAHA! Saknar dej , <3

2008-12-27 @ 23:49:27
URL: http://lisagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0