2008



Januari; Jag var nog mest m. Linarutberg, vi var & körde skoter, sovde hos varann och vi hade allt så bra, sen så hade vi "ett uppehåll" eller nått, jag vet inte riktigt vad som hände, men jag är glad att du finns hos mej änn idag. Jag & lisaolander började redan hära vara m. varann, jag har många bilder från den dära dagen när vi 3 åkte skoter, så himla kul det var, jag minns det ännu som idag!
Februari; Jag fyllde år, var rätt mkt med linneabäckman & moahbernhardsson då, sen i slutet kom linaolsson in i mitt liv
Mars; Asså nu ska jag inte överdriva något alls, men varje dag utom kanske 8? var jag m. linaolsson, vi hade det bra, sen hände något och ja, jag saknar det. men jag saknar inte dej, båda har förändrats & vi har gått skiljda vägar.
April; Åh.. Jag finner inga ord, den bästa månaden i hela 2008, jag, sandra, rasmus, wille, linnea, viktor.. Moah var jag också med rätt mkt, jag finner inga ord elller vad jag ska skriva, det var bara så bra.. Det är något jag skulle vela spola tillbaka tiden till
Maj; Jag, moah & sandra sov hos mej en natt, vi var m. ante & jens. Vi hade så sjukt skoj, vi skrattade hela tiden, eller föruttom på natten då jag tror M & S blev ganska sura för jag tog allt täcke, sen var jag m. sandra rätt mkt, nästan varje dag faktiskt.
Juni; Första dagen på sommarlovet var jag m. moah, vi gick fel! Vi skulle typ bada eller vad vi nu skulle göra, så råkade vi gå fel, så vi gick i en kohage, ja ni kan ju gissa.. I en kohage är det ganska lerigt, moah hade flippflopp, haha gud så vi skrattade.. Sen var jag bara m. sandra den hära månaden..
Juli; Dagen m. moiz & jossan, kommer ni ihåg? & utebadet med Lisagnu och moiz, det var så skoj.. Sen var jag m. sandra varje dag förutom när jag for till finland och var hos farfar,
Augusti: Luleåspelen & bdopen var nu, fett skoj vare & jag blev kompis m. juliahahto osv.. Var m. sandrag rätt mkt oxå, men i slutet av månaden hände något.. Vi började tappa kontakten.
September; Rågraven m. klassen var nog månadens bästa, hade super kontakt m. alla mina vänner.. Sen i mitten av månaden började jag & sandra bråka.. Jag åkte utomlands (turkiet) sen var jag m. josefinleastadius då&då också. Sen var jag m. Tessheikkkkii en gång också, himla underbart!
Oktober; Jag började vara m. lisaolander jätte mkt, vi har så otroligt kul m. varann. Träden hade fina glada färger, jag fotade jätte mkt.. Lisa olander, månadens hjälte om jag får säga det själv!
November; Fortfarande m. lisaolander nästan varje dag, satsade jätte mkt på handbollen & så firade jag och moiz våran 1 års dag. Allt var så himla mys den dagen! 
December; Nuet då alltså.. Köpa julklappar, umgås med massa olika folk.. Köpa julklappar, julbelysningar överallt, snö, snösnö.. Bara så himla mysigt, även fast den hära julafton var den sämsta i hela mitt liv, moiz har nog varit månadens hjälte, jag har haft så bra stunder m. hon så det inte är sant & nu äre bara 3 timmar kvar på hela 2008 och jag hoppas ändå att 2009 kommer att bli bättre, jag börjar på sanden och kanske kommer tappa endel kompisar, men även få nya?

Sen så äre såhär; jag har inte skrivit om linabäcklund.. Vi har varit m. varann och haft bra stunder, men det är faktiskt hon & moiz som har stöttat mej i vårt och tort. Mina bästavänner heltklart

Sen så kan jag rabbla upp hur många som helst, ex. Jossantörkman, juliagrönwall, sandranilsson, joellindström, viktornordqvizzt osvodsv. många har varit hära för mej.. Och nu säger jag förlåt för att jag inte har skrivit om alla? Men det är ungefär såhära min uppfattning om mitt år har varit..


Kommentarer
Postat av: turkis :

2008-12-31 @ 21:06:49
Postat av: turkis :')

det gör inget , älskar dig :) <3333 & JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG! h3h3hh3 <33 i miss you, <3

2008-12-31 @ 21:07:51
Postat av: turkis, once again.

HAHAHA då ni typ tyckte jag var bra i gh, satt typ helt häpna för att jag spelade på exzpertii. HAHA sen tog ni mina kakor :D sen nötte vi curly sue. hehe. och typ no air? Sen missade jag typ bussen för jag fotade m. moiz kamera XD och massa mera!!! + den där fina bilden du hade på pix då jag spelade gh och du hade typ värsta snyggfrisyren då snyggmoiz fota. hehe. sakna!!!!1 massa mera oxå



allvarligt, ni är typ cp. men jag med. alla är vi lite cp då och då, det ligger i blodet, alla är släkt med dampadam & cpeva. det är lugnt!!! menmen, saknar er sjukt mycket. 09 ska bli vårt, okidoki? <33333

2008-12-31 @ 21:12:46
Postat av: turken

SAKNAR ER M. KORTARE ORD OCH ÄLSKAR ER MEST AV ALLT OCH ALLA <3

2008-12-31 @ 21:13:49
Postat av: linnea :]

jag mena dt hjärtat. en massa, saknar april! ;* <33333

2009-01-01 @ 14:49:38
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: linnea :]

hehehehheehhhehhehehheheehehheheheehehhehehe, damppp x]]]]] (a) <3

2009-01-01 @ 14:52:11
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: julia åström

har du glömt mig eller är våra stories bara för bra så att dom överbelastar din blogg? ;)

Ajaa, so what? we aare stilll rockstars!

du är bäst knakizzzzz ;) <3

2009-01-02 @ 00:42:42
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0