9/10

Hej sockertoppar :*
Skolaidag, inte speciellt ovanligt.. Jag behövde inte jobba någonting idag..
För var lix inte i klassrummet typ en ända gång.. Rätt chill faktiskt! Från kvart i 12
till kvart i 2 på boden arenan och övade lite inför kvällen! Efter dt så for jag och Lisa
till mig! Vi satt typ vid datan, gjorde inget nästan.. När hon for hem så började jag städa
lite.. Fixade mej inför kvällen, dt var julkonsert m. Brolle vi skulle på! Eller vi var med i kören
och sjöng.. Träffade en hel del människor dära, har typ inga kort eftersom mobilen varit
avstängd hela tiden nästan, tillbringade mest tid m. Lina Bäcklund <3 Fan vad jag har
saknat hon, dt var as länge sen sist! Kvällen slutade iaf bra och nu så ska jag städa lite
sen sova.. Hinner inte uppdatera så mkt idag heller.. Men om någon har bilder så kan
dom ju skicka till mig? Men ni kan ju alltid höra av er på mobilen...
Tjingelling

Dagens vill ha: värme lättt.
Dagens klädsel: jeans & tunika
Dagens smink: mascara & puder och rosch
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: akon - freedom
Dagens bästa: LAZZEEEBOOYY
Dagens roligaste:  jozzän and lizaaa (h)
Dagens dummaste: paulina & linnea :ooooo
Dagens drog :  typ sjunga
Dagens köp: inget
Dagens humör:  typ olika
Dagens mening: vad äre för låt nudå?

Kommentarer
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

Vad har jag sagt om Akon-freedom??;O

2008-12-10 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0