7/12

Vaknade typ kvart över 11, fikade & fixade mej. Sen promenixa jag till stan och var m. frida & fanny! Vi snackade rätt mkt, sen knallade vi till frida för hon hade träning så skulle hämta sina tränings saker. Kollade på deras träning ett tag, träffade anton & hampus dära (h) Sen for jag hem & tråkade. Efter någon timme ringde sandra och sa att jag skulle gå ut, så fick jag skjuts av dom till henne. Vi gick till korpen & spelade handboll m. jack&joel. Sen när vi gick hem så seiöst typ förfryste vi oss! Menmen.. JAG FÄRGADE HONS HÅR!! Det blev fan jävligt snyggt, har inte skrivit alla detaljer.. Men har jätte bråttom, ska duscha nu.. BILDER KOMMER SENARE LR IMORRN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0