5 dagar kvar (!)

Med Micca.. Skriver snabbt!

På skolam gjorde vi inget annat än julpyssla. Min tremänning från
england (a)   kom och hälsa på, julia vare! Haha, menmen. Sista timmen
hade vi klasskul. Sen for jag, ellen, lisa, linnea och julia till stan. Dära träffade
vi nea, moah & malin. Vi kollade iaf när linnea klippte sej, det vart jätte fint gumman.
Fast har ingen bild från idag typ. Men nu är jag m, micca som ni kanske har fattat.
Vi hade spelat kort & uno med pappiiii. Orkar inte skriva mera, men skriver mera
detaljer imrn.. Btw, imrgon kommer min älskade sytster&bror hem, plus vendela
då.. Men slå en pling eller något, jag och micca lär ju inte sova! Haha

Dagens vill ha: julklappar
Dagens klädsel: tights, tunika & en tunn kofta
Dagens smink:  mascara, ögonskugga  läppglans
Dagens frisyr: inbakad fläta i luggen, sen resten på sidan
Dagens låt: Tfc - i det blå
Dagens bästa: INTERSPORT
Dagens roligaste:  bebisen, ni fattar brudar ;)
Dagens dummaste: MOAH & LISA!!!
Dagens drog :  prata
Dagens köp: inget
Dagens humör: VERY FINE, HIHI
Dagens mening: fan vad chill


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

varför är jag så dum !? ;oo haha xD <33333

2008-12-19 @ 20:01:11
Postat av: Juliiia

LANTZ äru dum det är fan 5 dagar kvar ;)<3

2008-12-19 @ 21:09:03
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: Anonym

haah jag ringde juh fan dig kl halv 3 i natt och ingen svarade:(

2008-12-20 @ 15:01:08
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0