4/10

Var sjuk idag med, lr är typ inte det, men kan vara bra & vara hemma en dag extra..  Ska iaf till skolan imrn.
Idag har jag iaf kollat lite på tv, suttit vid datan, har typ chattat m. matilda hela dagen.
Btw.. som ni ser så har jag fixat&mixrat lite på bloggen.. Om någon timma ska jag vara m. sandra&joel&mia typ
Gullig mor jag har, hon kom nyss m. maxmat.. inte för jag är speciellt sugen, menmen..
Såhär ser resten av veckan ut

fredag; vara m. julia & linnea!
lördag; handboll i kiruna hela dag'n , träffa marikaflygare oxå?
söndag; vara m. my&typ några till? pagla iaf, JOINA? =)

Dagens vill ha: typ, venne?
Dagens klädsel: mjukis, tshirt & kofta =)
Dagens smink: litt mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: TFC - i det blå
Dagens bästa: sociala matilda ;)
Dagens roligaste:  inget hitls typ
Dagens dummaste: osmarta jag -.-
Dagens drog : halstabletter
Dagens köp: inge
Dagens humör:  uttråkad som fan SERIÖST, SOCIALA´?!
Dagens mening:  iqbefriade sandra -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

njjaa, står ibland ;) hihi

2008-12-05 @ 19:00:47
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0