4 dagar kvar

Skriver lite om igår först.

Vi spelade kort/uno typ hela kvällen/natten. Seriöst jag är synsk!
Haha, nämen.. Gårdagens roligaste var typ;
Jag - Du kommer säkert spilla ut drickan lr popcornen eller något..
Micca - Nej sluta alla säger att jag är klantig :(
Jag - Men du är ju det..
Micca - SLUTA DÅ! Jag kommer inte göra dt..

Senare - PAFFF så far alla popcorn ut!

Men idag så vaknade micca vid 10 , hon väckte mej!
Huhu, men det gör inget.. För kvart över 11 så skulle jag
till stan! Mina älskade syskon har ju kommit & Vendela såklart
då. Vi kollade på stan osv, jag hittade julklapp till: moah, malin,
nea, suzanne, paulina & en av mina kusiner. Nu äre bara pappa,
syster & bror kvar.. Känns så himla skönt! Sen så har man ju tjänat
en 20 lapp idag.. För jag ringde pappa på stan och bad han komma
till kicks, och då sa han att han var på bokia! När jag , syster och mamma
stod och vänta på han så sa dom att han ändå var på systemet.. Jag ba;
Ska vi slå vad om en 20 lapp mamma? Så kommen han med en bokia
påse.. Lättförtjänta pengar! Åt på daggan osv.. Sen när jag kom hem så
har vi spelat julmusik och klätt julgranen! Hejjbara vilken julkänsla jag
fått, känns verkligen härligt. Nu sitter jag och vendela och poppar musik
och äter pepparkakor.. SKA SOVA HOS JULIA ÅSTRÖM<3 INATT

Dagens vill ha: turkis, du får höra av dej. har inte hört något av dej gumms
Dagens klädsel: tights, tunika
Dagens smink:  mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: LAST CHRISTMAS. tjallal
Dagens bästa: linabäcklund
Dagens roligaste:  miicca
Dagens dummaste: inget
Dagens drog :  typ.. tänka, haha
Dagens köp: julklappar
Dagens humör: brabra
Dagens mening: du skulle veta igår på "lilla" intesport .. xD


poss

 
typ 2 är mina ;_;


christmas


alla kan lysa precis som du, göra mörkaste natt till dag


Cause nobody wants to be the last one there.
Cause everyone wants to feel like someone cares.


mitt julkort i år iallfall


Kommentarer
Postat av: felicia

så snygg du är gumman <3

2008-12-20 @ 17:38:53
URL: http://feliciamcmurry.bloggagratis.se
Postat av: akfo,sadturkman.

snygg bild, den med lilltjäjän och julgranen

2008-12-20 @ 20:10:10
Postat av: Viktor NOOORDQVIZZT

SYSTER<3

2008-12-21 @ 18:02:00
Postat av: linnea :]

söta bilder :] <3

2008-12-21 @ 19:24:06
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: Viktor NOOORDQVIZZT

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0