4 advent

Sov hos Julia inatt

Igår när jag kom till julia så åkte vi til Antoniskasson, spelade gh
och typ satt vid datorn.. Sen när vi kom hem var vi sveriges slöaste.
När vi skulle sätta oss vid datorn och spela nått dampspel så tog det typ
en timme att få igång det. Sen när vi skulle logga ut så tog det en halvtimme.
Efter det bestämde vi oss för att se film, då var klockan typ 02.30.
Istället för att se filmen så började vi spela nått spel på
bonusmaterialet till filmen. Haha, filmen var faktist Björnbröder. 
Den var as sorglig, jag typ grät! Haha, sen somnade vi iaf, rätt sent!
Sen vaknade ni vid ett, då hade hon mamma bakad bullar. Åhh så gott.
Vi fikade sen kom mamma och hämtade mej, kvart i tre till 5 hade vi
träning. Vi hade m. 95orna, mkt kul.. Förutom att det gick skit dåligt för mej.
Nu har jag pratat m. moah & vikor i tel. Senare ska jag baka med min syster.
Nämen nu ska duscha!
HA.HAAHAHAAHAH, JULIA ÅSTRÖM VÄRLDENS SEGASE! HON SKREV
18.15 - julia säger: ska gå & fråga mamma nu..
18. 55 - jag säger: fick du?
18.55 - julia säger: opps

Dagens vill ha: mkt
Dagens klädsel: tränings kläder
Dagens smink:  mascara från igår
Dagens frisyr: upsatt
Dagens låt: nickelback - gotta be somebody
Dagens bästa: juliuz
Dagens roligaste:  just nu! haha 
Dagens dummaste: inget
Dagens drog :  typ.. tänka, haha
Dagens köp: julklappar
Dagens humör: brabra
Dagens mening: du skulle veta igår på "lilla" intesport .. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0