12/12

Sov ju hos Lisa inatt. Dt var verkligen stressigt , haha!
Lucia idag på morgonen, svimmade typ i luciatåget. Lite pinsammt, menmen..
Kommer bilder imrn från lucian när jag kmr till mamma.
Sen fikade vi i matsalen, på skolan jobbade vi nästan ingenting idag.
Ante och Felix var på vår skola, det var as skojj, HAHAHAH..
Julbord till lunch iaf! Fick sluta halv 2 idag för vi började halv 8.
Efter skolan for jag till luleå med Moah, vi hade sällskap av Linnea dit.
Hon var hos sin pappa så ja.. Vi kollade iaf typ på julklappar osv..
Men måste dit med mamma någon dag, för då kan man köpa mera kläder!
Jag köpte ju faktiskt inte nå kläder , utan bara 2 julklappar, milkshake och en
dagobertsmacka.. Vi hade iaf as kul gumman, vi ska då fara till luleå igen..
ELLER VÄNTA LITE NU... Jag köpte en par skor också! Kommer väl bild
på dom imorgon. Sen åkte jag med pappa hem, fick hicka när vi var i luleå
och hade dt från luleå till boden också.. Dt är as jobbigt, haha!
Men den hära fredagen har varit väldigt lyckad

Dagens vill ha: lypsyl
Dagens klädsel: mjukis & kofta, och lucianattlinne. haha
Dagens smink: mascara, puder, ögonskugga & rosh
Dagens frisyr: korkskruvar
Dagens låt: Mike & vickzz - Kärleks Tankar
Dagens bästa: Ebba, nej men vafaan..... JOSSAN
Dagens roligaste:  typ underbilderna m. moiz xD
Dagens dummaste: MIN FINNE
Dagens drog :  skratta
Dagens köp: läs högre upp
Dagens humör: dampigt som fåå
Dagens mening: samma som dagens bästa x)


Kommentarer
Postat av: moa (;

HAHAHHAA , det heter inte lucianattlinne ditt cpp! hahahahhahahahahhahahahah

2008-12-12 @ 22:20:22
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: turkman

första gången du fick en finne ELLERRRRRRRRRR?

2008-12-14 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0