11 dagar kvar

Snart julafton, myys!
Den hära dagen har tillbringats på stan m. Jossan & Micca
Vaknade kring halv 12, fikade & fixade mej. Kvart över ett for vi
och hämtade Jossan, när vi kom till stan var Micca dära..
Vi gick runt på stan & dt.. Vi hade verkligen roligt!
Jag köpte en julklapp till mamma, fast tänker inte avslöja vad..
Eftersom hon läser ibland, menemn.. Träffade Juliag på stan också.
 Micca skulle äta på daggan så vi satt typ dära en timme
och pratade, kulkul! Sen for jag hem, vi hade främmande från några.
Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Frågade Linarutberg om
hon ville komma över, men tur att man fick nå svar också!
Kanske uppdaterar lite senare & jag vet att jag sa att bilderna skulle
komma idag, men blev inte riktigt så. Har råkat glömma kameran hos Lisa!
Men imrn så ska jag försöka påminna Lisa och ta med den till träningen..
Vad tyckte ni om att Kevin vann idol? Det gör ingenting alls, men Alice sjöng
vinnarlåten mktmktmtk bättre tyckte jag..

Dagens vill ha: att ngn ska vara social på msn!
Dagens klädsel: kofta mjukis
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: öhhh. kan inte förklara xp
Dagens låt: Litanol - farligt tjej... SÅ JÄVLA HÄRLIG LÅT
Dagens bästa: papppa som fyllt på pengar
Dagens roligaste:  jozzän & micca
Dagens dummaste: MIN FINNE
Dagens drog :  godis
Dagens köp: mammas julklappp & godis och COLA<3
Dagens humör: glatt , tror jag då
Dagens mening: vad säger ni brudar? ;)

  
                             minnen babe <3                               aids bilden, kmr du ihåg?


jag tkr jag såg så jävla liten ut, men bjuder på denna! :oo


Kommentarer
Postat av: Jossään

LANTZZ ÄR BÄST PÅ ATT SLÅ IN JULKLAPPAR!! (y) ;]<333

2008-12-13 @ 18:32:30
Postat av: moa (;

jag kmr ihåg<3

2008-12-13 @ 21:17:14
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: agnes :)

haha fan vad söt man får vara då! :)<3 älskar dej sara lantz,

2008-12-14 @ 15:25:27
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/
Postat av: Litanol

kul att du gillar min så "jävligt härliga låt"!

:D :D

// Litanol

2009-02-17 @ 02:12:26
URL: http://www.litanol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0