10/12

Sitter hära m. jacka, vantar och mössa..
vet någon hur man slår på element?

Skolan idag var rätt okej, jag&lisa äger ut alla i cirukus som vanligt..
Efter slöjden gick jag och Lisa till mej & satt vid datan.. När vi gjort det
ett tag så gick vi och åt glass. Ja ni.. Vi skrattade i en kvart åt öh.. Helt
ärligt ingenting.. Det är nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv typ, hitils
iaf.. Sen for vi till Lisa, eller njaa. Inte riktigt! Jag klev av vid skolan för att
Danne hade tagit min mössa, men Lisa hann ju inte reagera på att jag
klev av bussen. Så ja, hon fortsätter ju och åka.. Så jag gick till Linnea
ett litet tag då, sen traskar jag iväg till Lisa.. Vi hade ju rätt bråttom eftersom
att vi skulle på träning. Dt gick väl ändå hyfsat bra på träningen, sen for pappa
och hämtade maxmat.. Haha, smalt i knååw. Sen for jag hem och kolla på
handboll, sen duschade jag. Sverige vann iaf mot Makadonien lr hure nu stavas.
Nu håller jag på frysa ihjäl för jag inte vet hur man slår på ett elementet :'(

Dagens vill ha: VÄRME NUNUNUNU
Dagens klädsel: mjukis & kofta
Dagens smink: mascara från igår & puder
Dagens frisyr: upsatt
Dagens låt: a&a - våran värld
Dagens bästa: VIKTORS MORGON RÖST!!!!!!!
Dagens roligaste:  SKRATTANFALLET
Dagens dummaste: lisa!
Dagens drog :  frysa
Dagens köp: inget
Dagens humör:  glatt
Dagens mening: seriöst, jag fryser fan ihjäl..


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Ah, tack! Behöver lite kommentarer för att gilla dem mer tror jag, men dom är ju sköna och färgen går inte att klaga på! (A)



Visst ÄR det kallt!!

2008-12-10 @ 20:58:44
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0